bla bla bla bla..

Okej blogger's.. som vanligt börjar jag med att säga förlåt förlåt!
Kul o se att ni fortfarande är trogna läsare, trots en himla dålig uppdatering!

Well, vart börjar man me sin update egentligen?
Kan väl säga att ni numera hittar mig på wayne's coffee här i Falun.
Jobbar på för fullt o känner mig redan utrbränd, hah! Tragiskt faktiskt.
Galet roligt jobb, men fan vilken dryging man har blivit då..
"Då kan jag hjälpa nästa.. hej o välkomna.." Det här säger jag alldeles för många gånger om dagen,
med en alldeles för pluttinuttig röst.
Usch o fy, kan tänka mig hur många det är som vill spy över min övertrevlighet. Hah.
Och hur tjejer lyckas se fräscha ut efter så långa pass förstår jag verkligen inte.
Jag ser ju helt galen ut efter ett par timmar.

Hinner tyvärr inte göra så mycket nu när jag jobbar,
har knappt träffat på nån vän till mig, förutom när dom är där o fikar.
Jag behöver ju en massa massa kramar nämligen.
Har några kramdejter nu framöver i alla fall, på min lediga tid menar jag:)
Ha det gött allihop. Love!

Kommentarer
Postat av: Helya

Jag saknar dig!!!

2009-05-10 @ 18:32:54
Postat av: Sanna

Roligt att du jobbar där ju! Jag kommer och fikar :) Puss puss

2009-05-13 @ 09:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback