deppigt värre..

Nu när man faktiskt tjänar lite pengar o i princip har noll utgifter,
kanske man skulle ta sig en shoppingrunda imorgon..
Imorgon på min lediga dag(efterlängtade dag för övrigt) ska jag verkligen ta hand om mig själv.
Ska in på olika salonger o boka alla möjliga behandlingar..
Det är nog dags att börja tänka på sig själv, precis som resten av världen gör.

Ikväll mår jag sämre än vanligt gott folk, har så mycket i min lilla skalle som bara gör mig illamående o grymt förvirrad.
Fasiken vad jag inte behövde det nu.
Men imorgon hoppas jag på en bättre dag, o en ännu bättre kväll.

Kunde jag, så skulle jag..
-
ta hit mina älsklingstjejer - kramar o terapi e precis vad som behövs ikväll.
- flytta på direkten o börja leva på riktigt
- dricka mangosmoothie - men noll ingredienser o noll ork.

Nu blidde det sängen för moi. Nighty!

All kärlek till min älskade Deni..


Jag saknar min allra bästa Elvin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback