ledig idag..

Nu så är man äntligen ledig, blogger's.
O på min lediga dag ska jag luncha med söta mamma, klippa mig o umgås me vänner.
Förhoppningsvis kan jag ta fina saab-bilen överallt också,
för mina ben orkar inte ta mig någonstans som är längre än 5 m bort.

Till helgen känner jag för lite fint rosévin, kanske lite plockmat, snyggt folk o gött humör.
Orkar jag styra upp något (stänger ju på lördagen..) så lär det väl troligen bli så för mig i helgen.
Lite halvsugen på utgång också, men det är ju jävla synd att man inte får åka runt i rollerblades på dansgolvet..
för det hade jag mer än gärna gjort nu när mina ben o fötter är storskadade.
Nog för att jag troligtvis hade brutit varenda ben i kroppen om jag ställde mig på ett par såna, men ändå.
Hade ju varit underhållande!

För övrigt så blir jag helt jävla knäsvag av en viss person nu för tiden..
yum.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså, vem då ? :D

2009-05-27 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback