....

Någon mer än mig som absolut är galen i Alexander Rybak's låt fairytale?
Fasiken vilken go låt. I'm in looove with a fairytale..

Har en hel timme på mig innan jag ska iväg till Wayne's o vara trevlig.
Mitt liv känns så himla tragiskt nu när jag jobbar så mycket som jag gör,
från sängen till Väjnes (som småtanterna här i stan säger) från Wayne's till mcdonalds,
från mcdonalds till sängen o sen är'e ju VÄÄÄÄÄJNES igen dårå!
Man undrar ju hur länge man kommer orka jobba så mycket som man gör..
Plugget känns ju lite åsidosatt nu när man jobbar 110%.

Nu är min LA resa bokad o jag kan inte längta mer.
Så i september är jag på kändisspaning mina vänner..
men nu - duschen o sen ska jag servera latten o cappucino's i några timmar.
Good day.

Kommentarer
Postat av: Mirnesa

ooooh jag hade hellre jobbat som en idiot och sen dragit till LA än att va ledig hela sommaren och bara typ va i bosnien o Sverige som suger feettt hehe

Postat av: Rebbie

Heey:) Vad kul, ska du till L.A!! Hur länge blir du här? Vart ska du bo?:)

2009-05-29 @ 11:18:49
URL: http://itsrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback