jobbångest

Happ, då har man vaknat, o som vanligt hinner man inte med så mycket mer än dusch, frukost o sminkning innan man ska iväg till wayne's för att servera latten, frappen o massa annat drick- o ätbart.
Idag är jag bitter o fylld me ångest. Vill verkligen inte jobba när det är sånt här fint väder!
Jag är ju soldyrkaren nummer ett. När ska man hinna jobba på brännan egentligen?
Borde ju vara olagligt o jobba i det här fina vädret..

Nu skippar vi ångestsnacket o allt neg.
Blev lite vin för min o Em's del igår, ibland undrar man om är lite halvalkis alltså..
Varenda del av mig njöt en aning för mycket redan efter ett glas vin.
Kände mig helt jävla återställd bara jag luktade på det fina rosévinet.
Skamligt vilken vinälskare man har blivit.
Rosé o sommar kan inte gå bättre ihop för övrigt!
Så nästa helg blir det repris, helt klart.

Nu blidde det jobbet för moi. Sen middag o morsdag- firande med familjen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback