våfflor på fel dag.. ho ho.

Oh la la, här hemma hos oss luktar det våfflor på fel dag..
Våffeldagen var visst igår, o varken jag eller Leo var sugna på våfflisar då.
Men när jag kom upp från tvättstugan för andra gången idag blev jag sugen,
så mellan tvättning o torkning stod jag o gjorde våfflor.
Fick mig att tänka på Lejla då (Tack vare henne äger jag ett våffeljärn nu..)
Sist hon var här ville hon ha våfflor, så då åkte vi till ica maxi o skaffade oss ett våffeljärn.
Det var nog de mest misslyckade våfflorna i historien, men jävlar så goda ändå.

Anyway, det låter som att jag är jävligt pigg o mår bra,
men så är det faktiskt inte alls. Men jag orkar inte gnälla idag,
livet är för kort för att det ska gnällas varje dag.
Varannan dag funkar gott o väl för mig, hah.

Hämtade mitt körkort idag, o jag ser väl ut som en prostituerad ödla.
Men vem bryr sig förutom mig? Inte nån skulle jag tro..
Jag är bara glad o tacksam för det  där lilla kortet som e beviset på att jag faktiskt kan köra bil!

Kommentarer
Postat av: deni

hahaha prostituerad ödla??? hahahahha jaja bättre det än att se ut som en transa/michel jackson som man ser om man tittar på mitt körkort!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-26 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback