magsjuka juppi!

Eftersom ni klickade er fram till min blogg
antar jag att ni är intresserade av min dag och här kommer är uppdateringen för er nyfikna:
Jag ligger hemma i soffan o försöker överleva magsjukan.
Har spytt sen klockan 2o.oo igår kväll o nu börjar jag fan bli less på det här.
Jag orkar knappt röra på mig, är dessutom jävligt hungrig men jag är för rädd att stoppa i mig något förutom cola, vatten o vätskeersättning.
Att vara illamående, och spy konstant är nog fan det värsta som finns.
Ska aldrig mer klaga på en snorig näsa. Hah.

Leo är ledig för en gång skull, o jag kan inte ens ligga o kramas med honom.
Vill inte smitta stackaren på hans lediga dag.
Nu är jag medveten om att han kan bli smittad ändå, men vi undviker alltför nära kontakt
i hopp om att han ska slippa magsjukan.

Well, förutom spyor,feber o magont händer det ju inte så mycket i vårt hem.
Leo är nere på en stanrunda medan jag försöker intala mig själv att jag snart är frisk
o att jag inte alls är på väg att dö. Usch o fy för lilla veklingen mig! kram.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackars dig, hoppas du blir frisk snart!

Postat av: Ada

jag måste säga att du är en väldigt vacker tjej. :)

2009-03-29 @ 16:33:38
URL: http://dvijepolovinesrca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig =)

2009-04-09 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback