grym helg

Åh satsans vilken härlig helg jag har haft,
men det är nästan så att jag fortfarande inte har kommit tillbaka på fötterna igen.
Så är'e när man jobbar ihjäl sig, sover knappt o äter bara då man hinner o sen lite alkohol på det.
Visst fan är jag förstörd nu, men det var fan helt klart värt det!
Lördagens utgång va precis det jag behövde, roligare kväll kunde man verkligen inte ha.
o tack o lov för gaypeople.. Benjy fick agera min pojkvän halva kvällen (Inte lätt o få bort kåta killar ifrån sig annars) 
o jag själv fick låtsas vara Deni's flickvän för att få loss henne från en stalker. Hah, crazy shit. 

Innan jobbet tänkte jag hinna me en del grejer, men jag tror att skippar alla ärenden idag
o njuter av mina lediga timmar genom att vara laat.
O ni får ett kort inlägg, men ni får en jävla massa bilder att glo på istället. Adios:)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback