....

Denna vecka har man sjukt korta pass, o man är väl minst sagt tacksam.
Har varit så långa o intesiva arbetsdagar, men nu verkar det gå mot bättre tider.
Förhoppningsvis ska man ha nån helg ledig nu framöver, måste ju hinna leva också har jag kommit på.
Jobba sex-sju dagar i veckan är ingen hit faktiskt..
Särskilt inte nu när det är så finfint väder.

Snart är alla tjejerna hemma också. Och jag kan inte längta mer!
Behöver varenda en av dom, finns inga andra än dem som jag hellre delar min glädje eller sorg med.
Just nu är man så galet jävla förvirrad, behöver verkligen prata ut om allt o inget.

I helgen fick jag i alla fall träffa min Helya, Basse, Rahaf o mina underbaringar Em o Leah.
Fylldes med kärlek o glädje så det räcker lagom till nästa patrull kommer, hah.
Nu ska jag ringa en Edina o sen blir det jobbet. Kram på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback