....

Oh la la, idag tog jag äntligen tag i min vårstädning.
Mamma va så tokgullig som följde mig hem o började skrubba som bara en mamma kan.
Alla fönster är tvättade, nästan alla rum ser fräscha ut.
Och det viktigaste av allt, jag slängde en hel del skräp.. Orkar inte samla på onödiga grejor.
Nu är det bara att hoppas att min Leo inte stökar ner så fort han kommer hem,
för då finns det risk att jag skriker o lämnar hemmet för gott.
Att leva ihop med en pojk är inte alltid det lättaste som finns!

Så, imorgon är min schnyggish tillbaka från Thailand.
Och jag sitter här o vet knappt hur jag ska bete mig..
Det pirrar i magen precis som i början av vårt förhållande,
o jag målar upp alla möjliga scenario's i min tokiga skalle.
Tänk så börjar jag verkligen storlipa på stationen?
Finns stor risk för det nämligen, jag är apkänslig nuförtin'.
Åh, jag får hoppas på att jag inte skämmer ut min karl.

Nu tänkte jag smyga iväg o greja lite i köket.
Vår diskmaskin ska in i veckan, o jag måste hitta ny plats för alla kastruller o stekisar.
Åh, är inte diskmaskin bland det bästa som finns? skulle tro det, va..

Kommentarer
Postat av: A

Vad jobbar Leo med egentligen? :) Han är ju ute o reser hela tiden!

Postat av: Jasmina

Ja, han är ofta på resande fot. Ibland kan det bli lite för mycket:)

Men han är något som kallas "performance project manager" o d e väl säljcoach av nåt slag:)

2009-04-21 @ 08:24:02
URL: http://mmiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg brud

2009-04-21 @ 14:34:47
Postat av: A

Jaha okej:)

2009-04-23 @ 16:25:55
URL: http://sunfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback