åh härliga dag..

Ja, men visst är det härligt att.. :
.. vakna upp tidigt till solsken
.. min snygga karl är tillbaka
.. jag ska morgonträna
.. jag är på himla bra humör

Idag är det tänkt att jag ska hinna göra en massa innan klockan slår sex.
Klockan sex kommer nämligen min gubbe hem o då ska vi äta middag ihop.
Härligt med sällskap vid matbordet igen!
Nu när Leo har varit borta upptäckte jag hur tråkigt det var att laga mat till sig själv.
O för att inte snacka om hur trist det var att äta själv..
Nej, tack Gud för sambolivet vettja.

Man kanske skulle dra på sig träningskläder o köra igång lite lugnt idag.
Var ju ett tag sen jag satte min fot på gymet nu faktiskt.
Wish me luck babe's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback