här får ni er uppdatering..

Man kanske skulle ta o vara trevlig denna onsdagskväll o uppdatera lite..
Jag har varken tid eller lust för bloggen, men jag vågar inte riktigt släppa taget heller,
ja för alltid menar jag då.
Ibland är det skönt att kunna skriva av sig. Och det skulle väl vara ännu skönare om folk inte visste vem man var.
Så man kunde skriva alla rasistiska tankarna man hade inom sig,
så man kunde skriva något riktigt djupt utan att bli kallad mes sen osv osv..
Nä, man får väl nöja sig med att visa fejjan o skriva om lite annat skit istället. 

Det har väl hänt på tok för mycket sen jag uppdaterade sist,
men no worries ni slipper den där detaljerade o tråkiga Jag har gjort-listan.
Istället kan jag väl berätta att man sitter här i sin ensamhet uppe på knöppen o saknar Leo så det skriker om det.
Leobefinner sig på en solig strand nånstans i phuket, me jobbet då såklart,
o jag själv räknar dagarna,timmarna o sekunderna tills han befinner sig här på knoppen med moi.
Varför ska tiden alltid göra som inte vill?
Vill man att tiden ska stanna till lite så flyger timmarna/dagarna förbi..
Men vill man att tiden ska gå fort som fasiken så går allting i fucking slowmotion.
Gillar inte tiden alls nuförtin. Usch!

Med det sagt säger jag godnatt till er blogger's! Nighty!


Leahs namngivelse det här förresten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback