the end..

Bara på några sekunder rasade min värld.
Bara på några minuter förlorade jag min bästa vän o mitt hem.
Leo o jag har gått skilda vägar, o jag kan inte sätta ord på hur jobbigt det är och hur äckligt jag mår.
Jag har domnat bort i hela kroppen av chocken o jag kan inte förstå att detta sker.
Våra kapitel skulle ju aldrig sluta skrivas..

Jag är medveten om att jag kommer gå vidare i livet.
Men vart börjar man, undrar jag nu?
Mitt liv befinner sig i två resväskor o jag har mer saker o hämta i lägenheten,
men jag orkar inte ta tag i allt det.
Jag vill inte kliva in i det hemmet jag kände mig lyckligast i o känna ren hat o ilska.
Jag åker bort ett litet tag nu, jag behöver rensa skallen.

Jag önskar jag kunde vakna nu o säga till Leo "Jag hade världens äckligaste mardröm.."
Jag önskar han kunde hålla om mig hårt o säga att allt kommer bli bra.
Jag önskar jag kunde göra honom lika lycklig som han gjorde mig.


Kommentarer
Postat av: aldina.

varför har det tagit slut? :/

2009-04-24 @ 14:28:33
Postat av: Ena

:( tänker på dig..

2009-04-24 @ 16:21:28
Postat av: Lina

Men Jasmina, åh vad ledsen jag blir nu. Jag hoppas du mår bättre snart, du är stark och du tar dig igenom det här. Man är så mycket starkare än vad man tror! Tyvärr är livet såhär hårt ibland, men då reser man sig och blir starkare och lär sig något på vägen. Nu kan det bara bli bättre. Vi kanske kan ta vår fyllefika när vi båda kan framöver? :)



Tänker på dig! Masssa massa kramar

Postat av: Selma

Hej tjejen!



Kan tänka mig vilken smärta du går igenom. Vet själv hur det är. Det känns som allt rasar samman. Svårt att hålla balansen och att hämta andan. Allt börjar plötsligen sakna mening. Har följt din blogg ett tag nu och om det är något vet du vart du kan vända dig ;) Kan kännas skönt att prata ut med en främling ibland.

Ta hand om dig

2009-04-25 @ 18:46:48
Postat av: Lover

va har hänt?? berätta! lillagumman. hur kunde det ta slut mellan er! allt var juh så perfekt. leo kom juh nyss hem. vad gick snett?

2009-04-25 @ 20:19:56
Postat av: Sofie

Tänker på dig tjejen! Du kommer komma ur detta och känna dig starkare! Sköt om dig nu och omge dig runt folk som älskar dig! Kramar

2009-04-26 @ 02:42:24
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Mirnesa

MEN NEJ!! Inte ens jag orkar det här. Helvete vad tråkigt. vad ledsen jag blir för din skull jasmina. Massa kramar

2009-04-26 @ 18:37:43
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback