happ då var molnen på besök..

Helvete, igår vid den här tiden satt jag på min soliga balkong o läste bok,
o nu idag försöker jag göra allt för att inte somna i detta trista väder.
Jag hade en skön dag igår, satt o läste bok ute i solen som sagt,
det enda jag kunde klaga på var mina hundratals nysningar (pollenallergiker här..)
o sen att jag råkade bränna mig ordentligt. Vårsolen är ju livsfarlig!
Inte visste jag att man kunde bränna sig så lätt nu.. aj aj.
Nåja, fin färg fick man ju idag i alla fall..

Träningen går extremt bra med tanke på vilket uppehåll jag hade..
Imorse när jag pussade min karl hej då tog jag på mig träningskläderna o promenixade.
Att gå en promenad i stad o park innan alla vaknat o innan bilarna börjat spruta alla sorters äckliga avgaser
är tamigfan en härlig start på dagen.
Efter att jag powerwalkat litegrann begav jag mig till gymet o körde ett hårt pass.
Nu sitter jag här helt slut, o funderar på vad som skulle kunna slinka ner i min mage.
Tonfisk o keso kanske? Don'no.. min pastasallad blir det till middag i alla fall.

Nä! Nu ska det duschas o förhoppningsvis blir det lite lunch efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback