tom i skallen

Idag känner jag mig tom, o funderar vad jag ska göra härnäst.
Hemma i Falun just nu, o bor hos mina föräldrar.
Hela situationen att bo hemma ger mig ångest, för tillfället.
Men jag försöker vara positiv, modig o stark. Ibland lyckas jag bara inte.

Funderar på att åka tillbaka till Stockholm på onsdag o vara där tills jag måste tillbaka o börja jobba.
Känns som att jag vågar släppa allt det som sker runt omkring mig när jag inte är i Falun.
Här är varje liten gata bunden till Leo o våra gemensamma minnen.

Jag ska försöka klämma i mig lite frukost nu, sen ska jag ringa Helya o styra upp något.
Att sitta hemma o deppa ger mig absolut ingenting förutom svårare tider.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lejla

Ooooh fy helvete vad vi ska styra upp något, jag har varit singel i evigheter gumman - jag har full telefonbok ;D hahahahhahahha <3 U!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback