såhär ligger det till..

Det är många som undrar hur jag kan sitta o le, prata om annat.. överhuvudtaget tänka på annat än min lilla "tragiska" situation.
Faktum är att jag inte ser det här som världens undergång.
Jag har alltid varit mig själv, även i ett förhållande, jag har alltid vetat vem jag är och vad jag vill göra.
Och visst är det jobbigt att våra gemensamma drömmar kraschade, men jag har ju fortfarande egna drömmar o sträva efter.
Jag är inte den som ger upp när livet kommer med motgångar, tvärtom.. 
jag kämpar mig igenom så snart jag bara kan.
 
Och för er nyfikna själar, ni behöver absolut inte veta varför det gick som det gick..
Mina närmaste vet, och det räcker för mig.
Mina närmaste är de enda som även inte gottar i sig skvaller.. just nu i alla fall.

Det kanske låter som att jag reste mig upp efter en dag.
Men så var det absolut inte. Jag har bara inget mer o gråta över..
Jag har valet o deppa ihop eller gå vidare, o jag väljer det senare alternativet.
Enklare än så är det faktiskt inte!
Blogger's.. Nu gillar man Linköping dessutom! ah.. Jag älskar o leva.

Kommentarer
Postat av: Martina

LOVE YOU! :)

Postat av: Kaltrina

fan vad du är grym! /kaltrina

2009-04-29 @ 11:02:18
Postat av: Gica

du är så stark tjejen;) fortsätt så. puss

2009-04-30 @ 11:01:29
Postat av: Anonym

omg. lkpg, tråkigaste staden typ. vad finns där liksom?

2009-05-04 @ 21:15:57
Postat av: Edina

SAKNAR DIG! Kom tillbaka till Lkpg :) Vi som har så kul här ihop, kommer inte kunna gå på Platå utan dig :( Saknam te! Pussssaaam

2009-05-07 @ 22:06:08
URL: http://ediina.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm i lkpg finns det massa snygga killar, har ja hört:)

2009-05-08 @ 12:55:37
Postat av: Mirnesa

mmiinoo är du ute på en härlig trip maybe? :) uppdatera. kramar

2009-05-09 @ 13:36:50
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback