Leo, kom tillbakaaaa..

Jahapp, nu behöver man bara överleva i tre dagar till sen kommer Leo.
Har nog aldrig någonsin haft jobbigare period, o den enda personen man behöver
prata med finns inte här i min närhet.
Fick mig att tänka på hur mycket han betyder för mig, han är ju inte bara min sambo
han råkar faktiskt även vara min bästa vän. Så nu får helgen gå fort som attan, tack!

Solen är på besök igen, här i Falun.
Man kanske skulle låtsas vara på bra humör, klä sig fint, sminka sig sött o ta sitt arsle ner till något fikaställe.
Väntar lite med att ringa runt till folk, ska först avnjuta en helsikes god frulle på balkongen.
Myspys liksom!

Jag hoppar in i duschen nu. Ni hittar mig på mammas balkong borta i Främby sen.
Kisses!

Hej då mössan, hej då vintern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback