jo men visst går det över..

Nu tänker jag inte följa några regler som helst,
det finns mycket som säger att jag inte borde göra det jag tänker göra idag.
Men jag har aldrig varit riktigt spontan i mitt liv,
har alltid tänkt till 4 ggr innan o sen gjort det "rätta",
nu skiter jag i all tänkande o gör det jag vill göra för stunden.
Jag behöver det. o jag vet att jag kommer må bra av det. Jag bara vet det..

Idag kan jag äntligen njuta av solen,
jag vågar skratta, jag vågar testa på allt som livet har o erbjuda mig.
Visste inte att även lilla känsliga jag kunde vara såhär stark.
Helt otroligt, o jävlar vad imponerad man själv kan vara.

Nu är det dags o greja med mitt hår, för snart är det lunchmöte med cheferna som gäller.
Det här kommer nog bli en fin dag det. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Ellie



Vad duktig och stark du är gumman, vilket go det är i dig! Det har du tillbaka i slutändan. Fortsätt leva, för du ska inte bara andas. Puss!

2009-04-28 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback