....

Det här med dator o bloggish blir fan osexigt så fort solen tittar fram,
jag föredrar o strosa runt på stan o träffa fint folk med gott humör.
Det är därför det har stått stilla här på min blogg,
men ibland har man tid för lite uppdatering, som nu.

Något annat som är osexigt är faktiskt mitt o L's hem.
Det är grymt ostädat o ser bara allmänt skabbigt ut.
Det är tänkt att vi ska vårstäda imorgon,
då jävlar ska t o m gardinerna rivas ner för lite fönsterputsning.
På tiden verkligen..

Annars kan jag väl meddela er att jag snart sitter i en bil på väg mot Norrköping,
ikväll är det dags o njuta av Dino Merlins underbara låtar nämligen.
Vi är ett schysst gäng som ska ses där i norrkans lokaler,
så man börjar ju längta faktiskt.
Men timmarna går ju så förbannat segt nu bara för det!
Well, det var allt för denna gång. Njut av denna ointressanta uppdateringen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera!!

2009-04-09 @ 14:38:48
Postat av: Mirree

uppdatera lite dååå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback